domingo, 9 de julio de 2017

Diners el mal actual - Pink Floyd-cançó-Money

Avegades la historia sempre ha sigut la mateixa els diners


Alicia Garcia




Money Pink Floyd

Diner, allunyeu-vos
Aconsegueix una feina amb més paga
I tu "OK"
El diners és excitant
Agafa aquest diners amb ambdós mans
I feu fortuna
Cotxe nou, fortuna, canvi
Somni de quatre estrelles
Crec que em vaig a comprar
un equip de futbol
Diners torna
Estic bé, Jack, treu les mans
De la meva pasta
El diners és un èxit
No em vengis amb aquesta merda d'aspre
Estic en el grup de viatgers
Habituals de primera classe
Crec que necessito un jet privat
Diner, és un crim
Repartiu-ho equitativament
Però no toquis el meu pastís
Diners, diuen
Que és l'origen de tots els homes actuals
Però si demana un ascens no és estrany
Que no ho vulguin deixar anar



Em pregunto ¿per qui fan això?

No hi ha dubte que Espanya tan sols està poblada a la costa en el centre de l'oasi de Madrid, però en els darrers temps s'han tornat obligats a crear infraestructures en què no es viuen, estaran crean-las per a la propera venda de parcel·les a europeus milionaris? .

Descuido tràgic de la seva gent

El govern d'Espanya ni crea ocupació ni té cap indici de solucionar aquest greu endemisme que és l'atur, quan se li pregunta a Mariano Rajoy ,perquè?el tema passa la paraula ,al semblar és un tema tabú, és un secret pel que sembla però que tot el Món viu en els seus carns ...

A noticias de 20 Minuts es va veure que va tenir greus problemes per entendre la seva escriptura que no sabia com respondre.

És increïble que no es sap com solucionar i  "sí"solucionar un tinglado milionari que no dóna cavida a l'ocupació





Es clà i evident que viure a Espanya no ens porta més que ambruna, miseria, i desocupació (NO COTITZAN NO ENS JUBILAREM MAI) perquè? qui te interés que sigui així?

No hay comentarios:

Publicar un comentario